Welcome to our Page MyPruBSN4u

INSURANS SEPANJANG HAYAT

"Prudential BSN Takaful merupakan gabungan Plan Perlindungan , Plan Perubatan dan Plan Simpanan dalam SATU akaun."

- Nik Mohd Hasmizie

Selamat datang ke laman info PRU-BSN Takaful. Ia dibina khusus untuk para pelanggan atau bakal pelanggan yang ingin mencari maklumat tentang produk dari Prudential. Laman ini akan memberi info tentang produk dari... Prudential BSN Takaful Berhad dan Prudential Assurance Malaysia Berhad. Web ini telah dibangunkan bagi memberi kemudahan mendapat info yang berkaitan kepada semua. Laman ini juga terbuka kepada sesiapa saja yang berminat untuk menyertai kami sebagai Wealth Planner di Prudential.

Segala maklumat yang saya masukkan ke sini akan dipastikan mudah untuk difahami… insyaAllah! Saya akan update dari semasa ke semasa...... saya pasti, anda akan temui segala apa yang anda mahukan di sini...

13.10.13

Daily Hospital Allowance - Testimonial

Ini ialah cheque salah seorang Klien saya yang dimasukkan ke hospital kerana demam berpanjangan di Hospital Pasir Gudang, Johor. Dapat daily warded allowance RM200 x 3 days = RM600. Kad Medikal beliau tidak ditolak satu sen pun kerana menggunakan Insurance coverage tempat dia bekerja 

Jika anda berminat untuk dapatkan medical card terbaik di Malaysia ini, sila hubungi saya dengan segera. Terima Kasih.


No comments:

Post a Comment